Ένα από βασικά χαρακτηριστικά της εποχής μας είναι η υπερ-προσφορά αγαθών και
υπηρεσιών.
Χαρακτηριστικό επίσης είναι, και η πληθώρα καναλιών διάθεσης τους.
Ειδικά δε, για τη διάθεση ασφαλιστικών προγραμμάτων, υπάρχουν αρκετά κανάλια
διανομής όπως: Ασφαλιστικοί διαμεσαλαβητές, τράπεζες, ίντερνετ.
η οποία
αποτελεί νόμο του κράτους σε ισχύ από το 2018, έχει ως εκ των βασικών στοιχείων
αναφοράς τα εξης: Την προστασία των συμφερόντων του καταναλωτή και εφαρμογή
καλών πρακτικών κατά το στάδιο της ενημέρωσης κάθε υποψήφιου πελάτη.
Ορίζει επίσης ότι, όλα τα κανάλια διανομής είναι υποχρεωμένα να ακολουθούν
απαρέγκλητα τις συμβατικές υποχρεώσεις που ορίζει η οδηγία IDD.
κατά τη διαδικασία ενημέρωσης του, και προ
της σύναψης ενος ασφαλιστικού προγράμματος, θα πρέπει να απαιτεί τα υποχερωτικά
από τον ισχύοντα νόμο, ως κάτωθι:
1. Συμπλήρωση του εντύπου αναγκών:
Αναλυτική καταγραφή των δεδομένων κάθε υποψήψιου, για τη σωστή αξιολόγηση
των πραγματικών του αναγκών, άρα και υποβολή εξατομικευμένων
ολοκληρωμένων προτάσεων βάσει των αναγκών του.
2. Παραλαβή των προσυμβατικών εντύπων αξιολόγησης κάθε προγράμματος (έντυπα
IPID, προ της σύναψης συμβολαίου) στα οποία αναγράφονται τα βασικά
χαρακτηριστικά κάθε προγράμματος.
3. Αξιολόγηση των προτάσεω ν ασφάλισης με αντικειμενικά κριτήρια χωρίς
παραπλανητικές μεθόδους, με σαφή αναφορά στους όρους και εξαιρέσεις των υπο
αξιολόγηση προγραμμάτων.
4. Δέσμευση των εμπλεκομένων στην τήρηση των εκ του νόμου οριζομένων στην
προστασία των προσωπκών δεδομένων, με τη σμπλήρωση των σχετικών εντύπων
GDPR.
Κλείνοντας θα λέγαμε ότι, θα πρέπει να αποτελεί σημαντική μέριμνα κάθε υποψήφιου
πελάτη να επιλέγει να συνεργαστεί με επαγγελματίες του χώρου, αξιολογώντας τις
γνώσεις, την εμπειρία, και τον επαγγελματισμό κάθε δραστηριοποιούμενου στην
διαμεσολάβηση προώθησης ασφαλιστικών προγραμμάτων.
Για την Ιnsafe
Ευάγγελος Σεβδαλής
Copyright 2021 All Right Reserved. Κατασκευή Ιστοσελίδων by Internetplan